Reklamacja i gwarancja
Wszystkie produkty zakupione w sklepie SportJam.pl objęte są 2 letnią gwarancją z tytułu niezgodności towaru z umową na mocy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zgodnie z Kodeksem Cywilnym (Dz.U. z 2002 roku Nr 141 z późniejszymi zmianami).
W celu złożenia reklamacji postępuj według poniższej procedury:
- Starannie wypełnij elektroniczny formularz reklamacyjny (LINK DO FORMULARZA REKLAMACYJNEGO) i wyślij go do nas klikając przycisk “WYŚLIJ ZGŁOSZENIE”, znajdujący się na dole formularza.
- Na swoją skrzynkę mailową otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego. Klikając na zamieszczony w wiadomości e-mail link będziesz mógł wygenerować druk FORMULARZA REKLAMACYJNEGO i go wydrukować.
- Możesz jednakże wybrać standardowy sposób, poprzez pisemne wypełnienie dostępnego tutaj (FORMULARZA REKLAMACYJNEGO). Skorzystanie z naszego wzoru formularza nie jest obowiązkowe.
- Wyślij reklamowany produkt za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres: ARCO Spółka Jawna, Alliance Silesia Logistics Center, 41-250 Czeladź ul. Wiejska 49 z dopiskiem “REKLAMACJA” wraz z wydrukowanym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM i kopią dowodu zakupu (rachunek/faktura).
- Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas reklamowanego towaru.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy i wysłany do Ciebie na koszt sklepu. Jeśli wymiana na nowy, niewadliwy towar będzie niemożliwa z powodu wyczerpania stanu magazynowego, zwrócimy Ci równowartość ceny reklamowanego produktu.
PAMIĘTAJ!
- Zgłoszenie reklamacji jest ważne tylko z prawidłowo wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM i DOWODEM ZAKUPU.
- Reklamowany produkt musi być kompletny i w stanie niezabrudzonym.
- Koszty przesyłki reklamowanego produktu ponosi Kupujący.
- Sklep nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.
Ogólne informacje o warunkach reklamacji
- Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.
- Po stwierdzeniu wady nie wolno użytkować uszkodzonego produktu.
- Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużycie produktu,
- uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem,
- uszkodzenia mechaniczne (zamka, rozerwania, otarcia, naderwania, zadrapania, oderwania ozdób),
- uszkodzenia powstałe w wyniku braku konserwacji produktu lub niewłaściwej konserwacji,
- wygoda produktu lub też jego przemakanie (o ile w opisie produktu nie jest napisane, że jest wodoodporny).
Szczegółowy opis procedury zgłoszenia reklamacji znajduje się w (REGULAMINIE SKLEPU). Niedostosowanie się do powyższej procedury może być powodem nieuwzględnienia reklamacji.
Pobierz formularz reklamacyjny