Reklamacja w sklepie internetowym

Wszystkie produkty zakupione w sklepie INTERNETOWYM można zareklamować z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową w okresie dwóch lat.

Poniższy regulamin dotyczy jedynie zakupów internetowych.

W celu złożenia reklamacji postępuj według poniższej procedury:

1. Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny pod linkiem (LINK DO FORMULARZA REKLAMACYJNEGO) i zatwierdź go klikając przycisk “WYŚLIJ ZGŁOSZENIE”, znajdujący się na dole.
2. Pobierz i wydrukuj formularz dostępny pod linkiem w otrzymanym mailu.
4. Wyślij reklamację wraz z wydrukowanym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM i kopią dowodu zakupu pod adres:

ARCO Spółka Jawna
Alliance Silesia Logistics Center
magazyn 3/4
ul. Wiejska 49
41-250 Czeladź z dopiskiem “REKLAMACJA”

5. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, od momentu kiedy ją otrzymamy.
6. W przypadku kiedy twoja reklamacja zostanie uznana za zasadną względem naprawy lub wymiany towaru na nowy, zostanie on wysłany na koszt sklepu. Jeżeli jednak nie będzie możliwa wymiana towaru na nowy z powodu wyczerpania stanów magazynowych, zwrócimy równowartość ceny zakupionego towaru oraz koszt przesyłki.

  • Możesz ręcznie wypełnić formularz dostępny tutaj (FORMULARZ REKLAMACYJNY). Skorzystanie z naszego wzoru formularza nie jest obowiązkowe.

PAMIĘTAJ!

  • Zgłoszenie reklamacji jest ważne tylko z prawidłowo wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM i DOWODEM ZAKUPU.
  • Reklamowany produkt musi być kompletny i w stanie niezabrudzonym.
  • Koszty przesyłki reklamowanego produktu ponosi Kupujący (zwracamy je tylko w przypadku reklamacji uznanej za zasadną).
  • Sklep nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.

Ogólne informacje o warunkach reklamacji

  • Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.
  • Po stwierdzeniu wady nie wolno użytkować uszkodzonego produktu.
  • Reklamacji nie podlegają:
    • naturalne zużycie produktu,
    • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem,
    • uszkodzenia mechaniczne (zamka, rozerwania, otarcia, naderwania, zadrapania, oderwania ozdób),
    • uszkodzenia powstałe w wyniku braku konserwacji produktu lub niewłaściwej konserwacji,
    • wygoda produktu lub też jego przemakanie (o ile w opisie produktu nie jest napisane, że jest wodoodporny).

Szczegółowy opis procedury zgłoszenia reklamacji znajduje się w (REGULAMINIE SKLEPU). Niedostosowanie się do powyższej procedury może być powodem nieuwzględnienia reklamacji.

Pobierz formularz reklamacyjny

zamknij

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.