Reklamacja i gwarancja

Wszystkie produkty zakupione w sklepie SportJam.pl objęte są 2 letnią gwarancją z tytułu niezgodności towaru z umową na mocy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zgodnie z Kodeksem Cywilnym (Dz.U. z 2002 roku Nr 141 z późniejszymi zmianami).

W celu złożenia reklamacji postępuj według poniższej procedury:

  • Starannie wypełnij elektroniczny formularz reklamacyjny (LINK DO FORMULARZA REKLAMACYJNEGO) i wyślij go do nas klikając przycisk “WYŚLIJ ZGŁOSZENIE”, znajdujący się na dole formularza.
  • Na swoją skrzynkę mailową otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego. Klikając na zamieszczony w wiadomości e-mail link będziesz mógł wygenerować druk FORMULARZA REKLAMACYJNEGO i go wydrukować.
  • Możesz jednakże wybrać standardowy sposób, poprzez pisemne wypełnienie dostępnego tutaj (FORMULARZA REKLAMACYJNEGO). Skorzystanie z naszego wzoru formularza nie jest obowiązkowe.
  • Wyślij reklamowany produkt za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres: ARCO Spółka Jawna, Alliance Silesia Logistics Center, 41-250 Czeladź ul. Wiejska 49 z dopiskiem “REKLAMACJA” wraz z wydrukowanym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM i kopią dowodu zakupu (rachunek/faktura).
  • Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas reklamowanego towaru.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy i wysłany do Ciebie na koszt sklepu. Jeśli wymiana na nowy, niewadliwy towar będzie niemożliwa z powodu wyczerpania stanu magazynowego, zwrócimy Ci równowartość ceny reklamowanego produktu.

PAMIĘTAJ!

  • Zgłoszenie reklamacji jest ważne tylko z prawidłowo wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM i DOWODEM ZAKUPU.
  • Reklamowany produkt musi być kompletny i w stanie niezabrudzonym.
  • Koszty przesyłki reklamowanego produktu ponosi Kupujący.
  • Sklep nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.

Ogólne informacje o warunkach reklamacji

  • Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.
  • Po stwierdzeniu wady nie wolno użytkować uszkodzonego produktu.
  • Reklamacji nie podlegają:
    • naturalne zużycie produktu,
    • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem,
    • uszkodzenia mechaniczne (zamka, rozerwania, otarcia, naderwania, zadrapania, oderwania ozdób),
    • uszkodzenia powstałe w wyniku braku konserwacji produktu lub niewłaściwej konserwacji,
    • wygoda produktu lub też jego przemakanie (o ile w opisie produktu nie jest napisane, że jest wodoodporny).

Szczegółowy opis procedury zgłoszenia reklamacji znajduje się w (REGULAMINIE SKLEPU). Niedostosowanie się do powyższej procedury może być powodem nieuwzględnienia reklamacji.

Pobierz formularz reklamacyjny

zamknij

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.